zondag 5 oktober 2014

Healthy Sunday: Home made citroen limonade

Na een lange tijd geen healthy sunday artikel geschreven te hebben vond ik het wel weer eens tijd worden. Op vakantie dronk ik op een terrasje een heerlijke zelfgemaakte citroen limonade, thuis ging ik gelijk opzoek naar recepten hoe ik dit zelf kan maken. Vandaag deel ik met jullie mijn recept om de heerlijkste citroen limonade zelf te maken.


Wat het je nodig:
- 3 uitgeperste citroenen
- 3 eetlepels honing
- 1 Liter ijskoud water
- Een flinke tak munt
- Ijsblokjes




Het Recept:
Pers drie citroenen uit, doe hier vervolgens 3 eetlepels honing bij en voeg daarna het water toe.
Doe vervolgens de pluk munt erin en serveren maar!
Je zou nog ijsblokjes erin kunnen stoppen bij het serveren maar dat is een keuze.


Wat vonden jullie van het recept? Ga je het zelf maken ?


xx

1 opmerking: