zaterdag 4 oktober 2014

How to destroy a jeans

Elke keer als ik een meisje met een kapotte broek zie denk ik ah wat gaaf dat wil ik ook, maar toch vind ik het zonde om een jeans te kopen die al 'destroyed' is. Daarom heb ik een oude broek gepakt en ben ik op youtube gaan zoeken naar tutorials, om nou zelf nu een tutorial te gaan maken leek mij wat onzinnig omdat het heel internet er vol mee staat, wel heb ik ze voor jullie op een rijtje gezet.



https://www.youtube.com/watch?v=Sc2J_9WVxFg
Voor echt grote gaten op de knieƫn

https://www.youtube.com/watch?v=uldR8WChueM
Erg duidelijk maar wel erg extreem

https://www.youtube.com/watch?v=2ruLJ9i5nBA
Er staat wel boyfriend maar volgensmij kan het ook gewoon bij een normale jeans.

Ik zag op internet zoveel leuke voorbeelden maar als je dan zelf moet beginnen is het wel lastig. Het is erg belangrijk om goed te kijken waar je de gaten wilt want soms als je de broek niet aan hebt zitten de gaten op hele andere plekken.



Deze gaten vind ik bijvoorbeeld veel te groot en niet mooi. Je ziet teveel huid en er hangen van die draden los wat ik erg niet echt verzorgd en netjes uit vind zien.



Dit vind ik al veel mooier omdat de gaten al een stuk subtieler zijn en je zien geen huid, al weet ik onderhand uit ervaring dat dit heel erg moeilijk te realiseren is.


Dit vind ik ook erg mooi, de gaten zijn zichtbaar maar doordat er nog jeans stof achter zit komt het heel subtiel over. Ook vind ik de combinatie met het leren jasje en het grazen shirt super mooi.


Voor de gene die zelf gaan proberen om hun jeans te destroyen ik wens jullie veel succes en denk eraan wat je wegknipt krijg je niet meer terug dus denk goed na voordat je eraan begint. Ik zou dit bijvoorbeeld ook nooit met mijn lievelingsbroek doen of oefen eerst op een stukje spijkerstof !


xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten