dinsdag 2 juli 2013

Volume de Chanel review


 Hee Allemaal,
Ik heb eindelijk vakantie en daarom dus nu ook meer tijd om artikeltjes te schrijven.
Vandaag heb ik een review voor jullie van een mascara van Chanel.
Wil je er meer over weten ? lees dan snel verder !
Het is de Volume de Chanel mascara in de kleur 01 Noir.
Ik kocht deze mascara voor 30 euro bij de Ici Paris.
 
 
 
 Als je de mascara koopt zit de mascara in dit doosje. Als je de mascara uit het doorsje haalt, zie je als eerst de ronde mascara vorm.



Op de ronde hulst staat in het wit chanel, ik vind dit er erg luxe eruit zien.
Als je de mascara openmaakt zie je het borsteltje.
 


Het borsteltje is ook rond en door dat de haartjes op het borsteltje alle kanten opstaan en die verschillende lengtes hebben krijg je door heel erg veel volume in je wimpers. De mascara zorgt erniet voor dat de lengte van je wimpers beter word maar wel dat er heel veel volume in komt.

Je moet het borsteltje wel een aantal weer over je wimpers heen halen om het beste effect te krijgen.
Ik kon helaas geen goede foto maken van mijn oog met de mascara erop. Maar ik ben heel erg tevreden over deze mascara omdat ik van mezelf nogal lange wimpers heb.

lieeefs xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten