zondag 11 mei 2014

Wishlist H&M #1

Dit keer geen wishlist voor een bepaald seizoen met een wishlist van een winkel, een winkel die erg bekend is maar waar ik eigenlijk niet heel veel kleding koop. Toch zag ik op de site deze leuke items !
Let's begin !
Al een tijdje ben ik opzoek naar een nieuwe bikini en deze vond ik wel erg leuk, of ik hem ook ga kopen weet ik nog niet. Maar ik ga zeker bij de H&M even een kijkje nemen en hem passen. Deze bikini is Rood/Rozig en het broekje kost 4,95 euro en het bovenstukje 4.95 euro. Weinig geld voor een leuke bikini !

Dit jurkje was het eerste item dat ik zag in de webshop en ik was meteen verliefd, dit jurkje zou je s'avonds kunnen dragen naar een avondje uit maar ook met een gala of naar een etentje. Zwart vind ik voor een jurkje een hele fijne kleur omdat je het dan nog helemaal kunt afmaken met mooie accessoires zoals een leuk paar gekleurde hakken of schattige sandaaltjes !
Dit jurkje kost 19,95 euro

Dit setje vond ik ook erg leuk, wel simpel maar toch wel grappig. En dit jeans broekje is ook heel leuk te combineren met witte bloesjes en dat is iets waar ik gek op ben !
Shirt : 12,95 euro
Broekje: 19,95 euro

Net een bikini en nu weer iets voor de zomer, dit super leuke broekje. Deze kan je dragen naar het strand of het zwembad. Ik heb hem al in de winkel gezien alleen stond ik te twijfelen om hem te kopen omdat hij heel erg doorschijnend is dus zou je hem niet overdag kunnen dragen omdat iedereen dan gelijk je onderbroek ziet. Ondanks dat blijf ik hem heel leuk vinden !
De prijs is 9,95 euro een koopje dus! 


Al een tijdje zoek in een jeans, niet een hele donkere en ook geen hele lichte. Een beetje zoals deze, helaas zijn de broeken van H&M bij mij altijd te kort maar ik ga toch maar eens in de winkel kijk en hopen dat ze lengte maten hebben voor dit model !
De broek kost 39,95 euro.

Wat vind jij het leukste item van mijn wishlist?

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten