vrijdag 5 september 2014

Wishlist Autum / Winter 2014

Vorig jaar maakte ik ook een wishlist voor spullen die ik wilde voor de Herfst / Winter, het leek mij leuk om dat dit jaar weer te doen.
Aan het einde van de winter kijk ik weer terug op mijn wishlist en laat ik jullie zien welke items ik wel en niet gescoord hebt en welke ik misschien nog steeds zoek.
Ook krijg ik van jullie graag tips waar ik sommige items zou kunnen halen!
Dan ga ik nu snel beginnen !
Broeken zijn voor mij echt heel lastig om te kopen, de broeken van H&M zijn voor mij bijvoorbeeld al veel te kort. Op de site van Costes zag ik deze bordeaux rode broek voor maar 35 euro. Binnenkort maar even langs de winkel om deze broek te passen !


Ook zag ik op de site van Costes dit super leuke gestreepte shirtje. Ik hou van streepjes en de kraaltjes rondom de hals maken het helemaal af!


Ook vind ik deze jas van Scotch and Soda super gaaf!
Hij is wel erg opvallen maar ik vind hem super cool.



Ook wil ik nog een paar sneakers en een mooie statement ketting !

Wat vinden jullie het leukste van mijn Wishlist en wat willen jullie heel graag hebben voor de herfst / Winter ?


xxx






2 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist!
    Ik zou ook erg graag nog een mooie bordeaux rode broek willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie bordeaux rode broek! Ik heb er ook één van de H&M en dat is echt mijn favoriete broek.

    BeantwoordenVerwijderen