donderdag 24 oktober 2013

New in: 3 nieuwe Essie nagellakjes

Heei allemaal,
Laatst kocht ik bij de Etos 3 nieuwe Essie lakjes.
Het leek mij wel leuk om deze aan jullie te laten zien.
Ben je benieuwd ? lees dan verder


Bijna elke limited edition koop ik wel één lakje, deze keer kocht ik een paarse met een soort glitter erin.
Ik vond deze kleur heel mooi voor de feestdagen. Het lakje heet the lace is on.
Je hoeft de kleur maar één keer aan te brengen voor een mooi dekkend effect. Dit vind ik van de Essie lakjes altijd wel een voordeel. Het is kleur nummer 270



Als tweede kocht ik ook een koraal roze lakje. Ik had gedacht dat het lakje meer roze zou zijn maar dit is helaas niet zo. Het is kleur nummer 72. Ook dit lakje dekt goed en hoef je maar één keer aan te brengen.



En als laatste kocht ik een licht roze lakje. Op de nagel laak hij bijna doorzichtig maar als je hem twee keer aanbrengt zie je al meer terug van het lichte roze. Ik vind dit ook een erg mooi lakje !



De Essie lakjes kosten allemaal 10 euro, wat ik voor nagellak wel prijzig vind maar ik heb het ervoor over en ik weet dat de kwaliteit dan goed is.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xxx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten