zondag 6 oktober 2013

Foto's van deze zomer !

Heei allemaal,
In dit artikel laat ik mijn mooist gemaakte zomer foto's zien .
Ben je benieuwd ? kijk snel verder !





Ik begin bij deze foto, hij is gemaakt op vakantie in het plaatselijke dorpje. Ik vind het er erg kleurrijk uitzien en ik word heel vrolijk als ik naar deze foto kijk !


Dit is een foto die ik aan het eind van de vakantie maakte. Ik vind het wolken patroon erg mooi het lijk of de wolken ieder moment als een tornado rond gaan draaien.
Hier stond ik dan met mijn camera in de hand, ik drukte op het knopje en deze foto kwam eruit.
Het lijkt of dit het einde van de wereld is en dat je niet verder kan. Dit is natuurlijk niet waar want aan de overkant ligt Amerika. 
Dan alweer de laatste foto. Deze maakte ik vanuit het hotel, ik vond het erg mooi om net het puntje palmboom mee te pakken. Hierdoor krijg je een tropisch gevoel. Als je over de rivier heen kijkt zie je het dorpje aan de overkant. Alles in een laat zien dat het een top vakantie was !

Voor de gene die het leuk vinden om te weten welke camera ik gebruik, het is de Samsung PRO815. 
Ik ben op dit moment op zoek naar een nieuwe spiegelreflex camera, maar als ik hem heb horen jullie dit nog wel !

xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten