maandag 23 september 2013

Wishlist #2 Autumn / Winter 2013

Heey allemaal,
Kunnen jullie mijn Wishlist summer 2013 nog herinneren ?
Vandaag heb ik voor jullie mijn Wishlist for Autumn / Winter 2013!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden !


Ik heb een tijdje geleden al laarsjes besteld voor de herfst / winter. Ook zou ik nog graag een paar sneakers willen die bij heel veel outfits passen. Ik zat wat rond te zoeken op internet en vond deze Puma's. Ze zijn ook nog redelijk betaalbaar. Voor een paar Puma's betaal je rond de 80/90 Euro.
Dit zijn de 2 kleuren die ik leuk vond.
Als eerst deze rode met slangen print. Normaal ben ik niet heel erg van de slangen print maar in deze schoen vind ik het wel een leuke touch geven. De slangen print haalt het hele sportieve er een beetje van af.

En als tweede deze Grijze met Blauw. Dit vind ik echt een paar voor de herfst / winter. De donkere kleuren, en dan toch in een sportief model.

Ook wil ik heel graag een Rose gouden Horloge, dit is een item wat ik al een langere tijd wil. Ik denk dat dit een prima cadeau is om te vragen voor mijn verjaardag.

Ook wil ik voor deze winter een trui, dan niet de sweater trui maar een gebreide trui.
Ook hiervoor heb ik al flink rond gezocht maar helaas nog niet gevonden wat ik graag wil.

Ik denk dat dit zo ongeveer wel mijn wishlist is, natuurlijk zullen er dingen bij komen en misschien dingen afgaan. Maar dat zal ik aan het eind van de winter weer gaan 'nabespreken'

xxx

1 opmerking: