maandag 16 september 2013

De herfst komt eraan !

Heeii Allemaal,
Eindelijk heb ik weer een artikel voor jullie.
Helaas is de zomer alweer voor bij en zijn we de herfst begonnen met allemaal regen, onweer en hagel.
Dan is het weer even omschakelen van korte shorts naar lange broeken en dikke truien.
Vandaag bespreek ik met jullie de trends voor deze herfst.
Ben je benieuwd, lees dan snel verder! 

Ik begin met de kleur wit, die deze herfst helemaal in is. Witte bloesjes, truien en broeken. Pas met deze kleur wel op met door de regen fietsen zodat je niet door gaat schijnen ;)
Ik vind deze trend erg leuk, ik ben echt gek op wit en op kant.

De Babylips, dat zijn de langverwachte lipbalsems van Maybelline. Met deze kou is het belangrijk dat je goed voor je lippen zorgt zodat je geen lippen krijgt met allemaal lelijke vlekjes, de Babylips zijn daarvoor de ideale oplossing. Een voordeel is dat ze ook nog een leuk kleurtje afgeven ! Helaas heb ik ze nog niet gespot bij mijn Etos of Kruidvat.

Ook een trend voor deze Winter is de wijde trui of het wijde vest. Zelf ben ik helemaal gek om mezelf lekker dik in te pakken in een lekkere trui of sweater. Je kan het ook leuk op een trendy manier combineren, met een leuke legging of met een rok. Vooral op een koude herfst dag is deze trend, de ideale manier om het lekker warm te hebben en er toch trendy en modebewust eruit te zien.

Dit waren een deel van de trends van deze Herfst, ik hoop dat jullie hier wat aan hebben!

Wat is jullie favoriete herfst trend ?

xxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten