maandag 16 september 2013

Tag: 7 Deadly Sins of Beauty.

Heeii allemaal, 
Vandaag heb ik een tag voor jullie, het is de 7 Deadly Sins of Beauty Tag.
Ik zag deze tag bij Lenette staan en het leek mij heel leuk om deze ook te doen!
Nieuwsgierig geworden ? lees snel verder!






1. Hebzucht - Wat is je goedkoopste beautyproduct en wat is je duurste?
Ik denk dat mijn duurste beauty product mijn mascara van Chanel is, dit is ook wel een product waar ik erg trots op ben! En het goedkoopste is denk ik een Lipstick van essence.

2. Woede - Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde relatie? En welk product was het moeilijkst te krijgen?
Ik heb een haat liefde relatie met wenkbrauw poeder, ik heb van mezelf redelijk donkere en dikke wenkbrauwen ik probeer het zo goed mogelijk bij te houden en de dunne plekjes op te vullen met wenkbrauw poeder maar dit is al snel te donker en dan geeft het een minder mooi effect.

Ik denk dat mijn Mua pallet het moeilijkste te krijgen was, dit komt ook doordat die helemaal uit Londen komt. Het zou ook 1 van mijn Kiko producten kunnen zijn.
3. Gulzigheid - Wat zijn je lekkerste beautyproducten?
Ik ben gek op body butters en lekkere luchtjes (valt deze ook onder beauty producten?)
Vooral nu het wat kouder word, vind ik het lekker om mezelf na het douchen even lekker in te smeren.

4. Luiheid - Welk beautyproduct verwaarloos je uit luiheid?
Waarschijnlijk is dit ogenschaduw, als je in mijn stash zou kijken zie je genoeg ogenschaduw palletten en andere losse ogenschaduws liggen. Vaak heb ik s'ochtends gewoon te weinig tijd om dit allemaal aan te brengen. Het is hier dus niet alleen luiheid maar ook tijdgebrek.
5. Trots - Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?
Foundation en mascara, als dit goed zit zie je er gelijk netjes verzorgd uit.
Vooral omdat ik op dit moment nog aardig last heb van jeugdpuistjes gebruik ik altijd foundation om rode plekjes en puistjes minder te laten opvallen. Door een volume mascara zien mijn wimpers er super mooi uit en is eyeliner niet eens nodig.
6. Lust - Wat vind je het meest aantrekkelijk aan het andere geslacht?
Zijn haar maar ik denk toch ook wel hoe die er helemaal uitziet.
Maar haar vind ik ook wel een belangrijk punt, dit kapsel vind ik bij jongens vaak wel leuk staan of het kapsel van Pelle !



7. Jaloezie - Welke items zou je het liefst ontvangen als cadeau?
Dit vind ik erg lastig, ik vind het lastig om make-up producten te vragen omdat je allemaal daar je eigen smaak bij hebt. De ene gaat voor budget en bijzondere kleuren en de ander gaat voor wat duurder en naturel tinten. Vaak als ik een product vraag geef ik precies op wat het moet zijn en in welke kleur. Fashion cheques vind ik ook altijd leuk om te krijgen en om te besteden!


Dit was de tag, ik hoop dat jullie hem leuk vonden


xxxxx

1 opmerking: