zondag 22 september 2013

Room inspiration

Hallo allemaal,
De laatste tijd ben ik steeds vaker bezig met het leuker maken / inrichten van mijn kamer.
Mij leek het wel een leuk idee, om de leukste inspiratie foto's met jullie te delen


Heb je een lege muur over in je kamer en wil je er toch een persoonlijke touch aan geven is dit een heel leuk idee. Print foto's uit met een foto printer zodat het op van dat echte foto papier komt. Plak ze in een willekeurige vorm op je muur. De foto's zou je ook van weheartit.com kunnen afhalen.


 Natuurlijk moet je jouw eigen kamer ook wat kleur meegeven. Dit kun je doen door bijvoorbeeld gekleurde kussentjes te gebruiken of gekleurde meubels. Ook kan je gekleurde accessories aanbrengen bij je bureau. Hierdoor krijg je een hele vrolijke touch in je kamer.



Als je een wat kleinere kamer hebt en geen ruimte voor een kast is dit de perfecte oplossing. En het ziet er ook nog eens super leuk uit, het enige nadeel is dat je het wel allemaal opgeruimd moet houden en dat je waarschijnlijk snel last krijgt van stof.


Ook geeft het een leuk gezicht als je bed is opgemaakt met leuke kussens en een leuk dekbed of een leuke denken. Vaak kun je deze spullen vrij goedkoop kopen of zelfs zelf maken.



Alle foto's die ik heb gebruikt in dit artikel komen van de site weheartit.com

ik hoop dat jullie het leuk vonden 


xxxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten