zaterdag 24 augustus 2013

Mini Shoplog Kruitvat

Hee Allemaal,
Toen ik vorige week de filmpjes keek over de nieuwe essence en catrice producten begonnen mijn handen alweer te kriebelen en wilde ik zo snel mogelijk naar de kruitvat.
Ik heb een paar leuke producten uitgekozen en gekocht.
Wil je weten welke ? lees dan verder

Ik hoorde dat essence kwam met nieuwe lipsticks, ik ben nooit zo erg van de lipsticks maar ik vond 2,39 een mooie prijs om ze te proberen. Ik kocht kleur 10 cotton candy.
De huls van de lipstick vind ik er erg chic uitzien. Op de swatch lijkt de kleur heftiger als dat hij op de lippen is.



Ook kocht ik de kabuki brush, vorige keer met het ei vormige sponsje was ik net te laat en omdat ik redelijk tevreden ben over de essence kwasten kon ik deze voor 3,99 zeker niet laten liggen.

Ook kocht ik nog een poeder uit de oude collectie, deze was 2,99

en als laatste kocht ik een blush van catrice ook deze is niet van de nieuwe collectie maar ik vond hem wel erg mooi. De blush koste 2,50




Dit was alweer mijn kruitvat shoplog, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Willen jullie ergens een review van zien laat het mij dan weten !


xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten