zaterdag 17 augustus 2013

Back to school tag

Hee allemaal,
Vandaag een tag !
Ik zag deze tag bij Lisa van Fabulies, en het leek mij erg leuk om dit ook te doen!
Laten we snel beginnen!

1) Naar welke klas ga je?
Ik ga naar Havo 4
2) Meest favoriete ding aan school en minst favoriete.
meest favoriete: de gezellige tijd met je klas,
Minst favoriete:  huiswerk en toetsen
3) Wanneer moet je weer naar school?
3 September
4) Hoelaat word je wakker?
Als ik het eerste uur begin om 6.45 uur.
5) Hoelang doe je erover om je klaar te maken voor school
ongeveer een uurtje
6) Waar heb je zin in?
De schoolfeesten en uitjes
7) Waar koop jij je schoolspullen?
Dit jaar bijna alles bij de Hema
8) Broek of rok?
Een broek, zit toch een stuk comfortabeler en je krijgt geen akward momenten dat je per ongeluk je onderbroek ziet.
9) rugzak of handtas?
Handtas, ziet er leuker uit en deze heb je in verschillende groottes zodat je niet elke dag met een mega bergtas hoeft te lopen.
10) Drie musthaves voor schoolPennen, spiegeltje, notitieblok
11) Beste tip voor school
Als je redelijk op let in de les en de aantekeningen overneemt hoef je minder moeite te doen bij het leren.
12) Welke agenda heb je?
Een basic Hema agenda
Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden.

Wanneer moeten jullie weer naar school?


xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten