donderdag 15 augustus 2013

New in : Kiko buffer kwast face 106

Hee allemaal,
Vandaag heb ik een soort eerste indruk / review.
In Portugal kocht ik bij de Kiko deze buffer kwast, het is face 106.
Ik betaalde er 6,40 euro voor (dit kwam ook door een kortingsactie!), een super goede deal dus.
En aangezien ik al langere tijd opzoek was naar zo'n soort kwast heb ik geen moment getwijfeld en hem meteen gekocht !
Wil je meer weten over de kwast ? lees dan snel verder
 

Ik vind dat de kwast er super mooi uitziet, alleen is het jammer dat de haartjes aan de buitenkant naar de zijkant gaan staan. De kwast brengt je foundation / BB cream heel mooi aan en verdeeld het goed, hierdoor ontstaat een natuurlijk effect. Je moet wel oppassen dat je niet te veel op je kwast doet.
 
 
                                                                           
 
Conclusie : ik vind deze kwast een erg fijn product en zou het zeker aanraden. Het is jammer dat er geen Kiko in Nederland zit !



Heb jij een Kiko product ? zoja wat?


xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten