vrijdag 16 augustus 2013

New in : Essie nagellak Bottle Service

Heei allemaal,
Vandaag weer een review, dit keer van de Essie nagellak in de kleur bottle service.
Misschien weten jullie wel dat ik een enorme fan ben van Essie nagellak, het is alleen jammer dat ze redelijk aan de prijs zijn.
Maar toen ik dit kleurtje in het schap zag staan dacht ik dit is echt een kleur voor mij.
Wil je weten wat ik van deze lak vind, lees dan snel verder


Opzich vind ik hem best fijn, alleen had ik verwacht dat die glazen zou zijn en niet mat.
Hij dekt wel erg goed na 1 a 2 laagjes zit die er toch wel netjes op en is je nagel bijna / niet meer zicht baar. De verpakking van de Essie nagellak is gewoon goed, netjes afgewerkt en mooi design. Het kwastje vind ik ook erg fijn hij is niet te groot maar ook niet te klein.



Conclusie: Ik ben erg tevreden over deze kleur ondanks dat die anders was als dat ik had verwacht. Ik vind het dan ook zeker een aanrader om te kopen maar wees er snel bij want het is limited edition !


Heb jij een lakje van deze collectie ?


xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten