donderdag 1 augustus 2013

Mijn favoriete zomer hits van 2013

Heei allemaal,
Vandaag geen beauty of fashion blog post maar een die gaat over muziek !
In dit artikel vertel ik jullie wat mijn favoriete zomer hits zijn van 2013.
Ben je benieuwd lees dan snel verder !
Ik begin gelijk met een liedje waarvan ik helemaal een zomer Ibiza gevoel van krijg. Dit komt denk ik ook doordat dit liedje bij de film Verliefd op Ibiza hoort.
Ik heb het over Waiting For The Night van Armin van Buuren en Fiora. De beat in het nummer vind ik ook erg lekker, deze staat zeker in mijn vakantie playlist !
 
 
Ook vind ik Classic van MKTO ook een erg leuk liedje.
Dit is echt een meezinger voor onder de douch of gewoon in je kamer.
De melodie blijft makkelijk in je hoofd hangen en na 2 keer luisteren zing je hem al mee !
 
Ookal is dit nummer echt al super oud, ik vind het nog altijd een heel lekker zomer nummer.
Ik heb het over Summer Jam van The Underdog Project. Het enige minpunt aan dit nummer vind ik het begin. Ik vind dat je dit nummer kan vergelijken met Dragostea Din Tei van O- Zone.



















En dan nog een hit van Armin van Buuren, namelijk This Is What It Feels Like. Trevor Guthrie doet het zang gedeelte bij dit nummer. Van dit nummer krijg ik echt een zomer avond gevoel. En dat je op een feest bent en de perfecte jongen tegen komt. En dat je dan zegt dit is zoals het moet voelen.

 
Dit waren ze dan alweer mijn favorieten zomer hits van dit moment, natuurlijk heb ik er nog veel meer. Als jullie het leuk vinden laat ik die misschien in een artikel zien.
 
 
Wat zijn jullie favoriete zomer hits ?
 
 
Doeegg xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten