donderdag 15 augustus 2013

Vervolg Wishlist Summer 2013

Hee allemaal,
Een tijdje geleden had ik een artikel geschreven met mijn wishlist van de zomer van 2013 erin.
Vandaag blik ik terug, welke dingen heb ik ervan wel en niet gekocht en hoe denk ik nu over de producten / spullen die op de wishlist stonden. Als je het artikel niet hebt gezien kan je hier op de link klikken. (Link naar het artikel)
Ben je benieuwd ? lees dan snel verder

Ik begon mijn wishlist met dat ik graag nieuwe Vans wilde en dan het liefste in een zomers kleurtje !
En ik heb ze hoor, in Londen kocht ik roze Vans voor 40 pond.  In Nederland kocht ik er leren veters in.
Daarna schreef ik over een cowboys bag, deze heb ik helaas nog niet in mijn bezit. Maar hij staat sowieso nog op mijn wishlist, het is meer een musthave geworden. 
 
Ook schreef ik over Sharpies, permanent markers die ik in Nederland nergens kon vinden.
Maar ik heb ze hoor sharpies, en ook nog voor een heel leuk prijs je. Voor 5 pond kocht ik 12 sharpies. Het zijn de kleuren van de regenboog dus je hebt genoeg keuze.
ILOVESHARPIESS <3
 
 
De blush waar ik overschreef heb ik helaas niet kunnen vinden, maar ook daar blijf ik naar opzoek !
 
Ook was ik opzoek naar een belending kwast, deze kocht ik gewoon simpel bij de Hema voor een paar euro !
Ik vind dat de prijs kwaliteit verhouding erg goed is, voor een klein prijsje heb je een super fijne belending kwast !
 
Ik wilde ook graag een blouseje, het liefst een zwart met wit gestreepte.
Deze heb ik niet gekocht maar wel verschillende andere blousejes.
Ik vind het niet meer nodig om een zwart met wit gestreept blouseje te kopen maar als ik een leuke zie en hij staat leuk is er een kans dat ik hem dan alsnog koop.
 
Als laatste stond er een colbertje op mijn wishlist, het liefst had ik hem in een zomerse kleur.
Een colbertje heb ik gekocht maar niet in een zomerse kleur, ik kocht een zwart colbert met hele dunne witte streepjes. Perfect te combineren bij een wit blouseje.
 
 
Nou dit was het gevolg van mijn wishlist, ik hoop dat jullie het leuk vonden
 
 
xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten