woensdag 23 juli 2014

Mijn favoriete nagellakjes voor de zomer !

Heerlijk he die wat warmere dagen! bikini,zomerjurkje en slippers aan en op naar het strand. Maar dan is het natuurlijk wel leuk als je een mooi kleurtje op je nagels hebt. Iedereen heeft zo zijn persoonlijke voorkeur en daarom laat ik vandaag mijn favoriete nagellakjes voor de zomer zien !


Het eerste nagellakje is van KIKO uit ItaliĆ«, het is een beetje een mint groene kleur en dat vind ik erg leuk voor de zomer. Het is kleur nummer 389. Ik kocht dit lakje 3 jaar geleden in ItaliĆ« voor twee euro vijftig, ik merk nu wel dat het lakje een beetje aan het uitdrogen is. 


Het tweede nagellakje is een pastelkleur paarse van ESSIE, het is nummer 250 bond with whomever. Dit is wel echt een van mijn all time favourites dit lakje kan eigenlijk altijd wel. Het lakje kocht ik bij etos voor tien euro.



En als laatste dit roze nagellakje die ook van ESSIE is, het is nummer 259 bottle service. Dit redelijk felle roze kleurtje is perfect voor de zomer. Ik hou van felle kleurtjes op mijn nagels deze kunnen soms net wat extra's aan je outfit geven. Dit lakje kocht ik ook bij etos voor tien euro.


Op dit moment draag ik bottle service van ESSIE op mijn teennagels en op mijn vingernagels draag ik een basecoat van ESSIE om mijn nagels te verzorgen en te beschermen en voor de foto's droeg ik de drie zomerse kleurtjes. Zoals je ziet zit de nagellak niet heel mooi meer op mijn teennagels maar dat komt omdat ik dit lakje nu al zo'n twee weken erop heb zitten en ik vind dat het eigenlijk nog wel redelijk goed en netjes blijft zitten.


Welk lakje van deze drie heeft jou voorkeur? 

xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten