maandag 7 juli 2014

Mijn favoriete YouTube kanalen: Sacconejoly's

Ook ik vind het heerlijk om de hele dag door te brengen achter mijn laptop kijkend naar YouTube video's. Maar na een tijdje heb je de meeste video's al wel gezien. Vandaag laat ik jullie één van mijn favoriete YouTube kanalen zien en ik hoop dat ik jullie kan voorstellen aan nieuwe Youtuber !




Deze Youtubers vloggen hun hele leven, elke dag om zeven uur verschijnt er een nieuwe vlog op hun kanaal. De video is dan van de dag ervoor, de video duurt zo tussen de vijftien en twintig minuten. Het gezin bestaat uit Anna, Jonathan, Emilia en Eduardo. 
Op deze foto was Eduardo nog niet geboren

Ook hebben ze zes honden, ze komen oorspronkelijk uit Ierland maar wonen sinds één maandje in Londen. In de vlogs leggen ze hun hele dagelijks leven vast, je ziet dat ze wakker worden totdat de kinderen naar bed gaan. 

Emilia en Eduardo

Anna heeft ook haar eigen blog, hierop laat ze niet alleen haar eigen outfit of the day zien maar ook die van Emilia en Eduardo super schattig!
Ook schrijft ze over beauty en maakt ze heerlijke recepten.


Ik ben al heel lang geabonneerd op dit kanaal, ik vond eerst de video´s saai worden maar sinds Eduardo geboren is en Emilia begint te praten vind ik ze toch wel weer ontzettend leuk geworden !

Wat vind jij van dit kanaal en van hun video´s ?


xxx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten