woensdag 20 augustus 2014

Pretty Little Liars Tag


Sinds het begin van de vakantie volg ik de serie Pretty Little Liars, toen ik deze tag op verschillende blogs voorbij zag  komen leek het mij erg leuk om deze ook te doen!
Aangezien ik nog niet zo lang kijk en dus nog niet heel erg ver ben kan het zijn dat ik het heb over situaties in seizoen 1 terwijl de serie in Amerika op tv al bij seizoen 5 is. 
In de tag worden er verschillende vragen gesteld over situaties uit de serie en over de hoofdpersonen.
Als je wilt mag je de tag gerust overnemen laat dan jou versie van de tag achter in de comments !



Laten we nu maar snel beginnen



Who's your favourite character? 
Mijn favoriete character is Aria (Lucy Hale), niet alleen vind ik haar verhaallijn het leukste maar ook haar stijl vind ik wel grappig. Daarom vind ik het erg leuk dat ze gaat ontwerpen voor mijn favoriete kledingmerk Hollister!
Naast Aria vind ik Hanna ook een erg leuke character omdat ik ook haar verhaallijn leuk vind.



Who do you think is behind "the A team"?
Ik denk dat het niet één persoon is maar veel meer en dat de personen waarvan ze denken dat het is A is dat die het juist niet zijn. Ik denk dat Mona en de zus van Spencer in the A team zitten.

Which girl do you think has been hurt the most by A?
Spencer, omdat ze door A alleen in de kerk was met Ian door die situatie dacht iedereen dat de meiden logen. Ook door A heeft ze erg ruzie met der zus.

Favorite villain?
Sowieso Jenna!
Ze is zo verdacht ook dat ze afspreekt met de politie agent en met Ian.

Who's your crush on the show?
Het knapste vind ik denk toch wel Ezra, alleen een beetje oud !
En Noel, ondanks dan hij wel verdacht is vind ik hem er niet slecht uitzien. En op zich is Calleb ook niet verkeerd.

Who is your least favourite character? (out of the girls and overall)
Aria’s vader! Vind het nogal een Enge man. Ik snap ook niet dat Aria’s moeder het vreemdgaan zo snel accepteert.
En uit de groep van de meiden Emily, vind haar verhaallijn niet echt heel leuk.


What was the biggest shocking moment for you? 
Het moment in de kerk tussen Spencer en Ian (seizoen 1 laatste aflevering)

What would you do if A was after you?
Ik zou denk ik het tegen mijn ouders vertellen en dan samen er proberen er wat aan te doen. Ik zou sowieso erg nieuwschierig zijn naar wie A dan is.

Do you think Toby is really dead? 
Neee, ook weet ik ondertussen al dat hij niet dood is.


Dit was de tag ik hoop dat jullie het leuk vonden



xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten