woensdag 6 augustus 2014

Mijn zomer / vakantie playlist !

Het is vakantie en wat ik dan altijd heerlijk vind is om naar zomerse muziek te luisteren. Vaak zoek ik alle hitlijsten en afspeelijsten af naar de leukste nummers. Vandaag zet ik mijn zomer / vakantie playlist voor jullie op een rijtje. Ik hoop dat jullie er net zoals ik van kunnen genieten als je heerlijk aan het strand ligt of gewoon in de tuin aan het zonnen bent.



Laten we snel beginnen !
Helium- Chris Lake ft. Jareth
Summertime Sadness – Lana del Rey (Cedric Gerais remix)
Maps – Maroon 5
Best day of my life – American Authors (Gazzo remix)
A Sky Full of Stars – Coldplay
Rude – Magic!  (dit is wel een van mijn favoriete)
Me and My Broken Heart – Rixton
Sleepless – CAZZETTE ft. The High
Ghost – Ella Henderson
Safe and Sound – Capital Cities
It was always you – Maroon 5
Summer – Calvin Harris
Come get it Bae – Pharrel Williams ft. Miley Cyrus
House of Cards – Nils van Zandt & Ron van den Beuken
You too – Para One
Hideaway – Kiesza
Knock you out – Bingo Players

Wat ik ook altijd lekker vind om te luisteren zijn albums zoals Hitzone, 538 Dance Smash.

Hebben jullie nog liedjes die deze playlist perfect aanvullen? Laat ze achter in de comments !

xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten