woensdag 13 augustus 2014

Vakantie Make-Up !

Ik ben druk bezig met inpakken en bedacht dat het misschien wel leuk is om aan jullie te laten zien welke Make-Up ik meeneem op vakantie. Als jullie dit lezen ben ik waarschijnlijk alweer thuis of ik geniet van mijn laatste dagen. Ik heb voorruit gewerkt zodat ik op vakantie niks hoef te doen, ik weet namelijk ook niet zeker of daar internet is en ik neem mijn laptop niet mee. Misschien ga ik iets posten via mijn telefoon als ik wifi heb maar die kans is klein. Ik hoop dat jullie net als ik een heerlijke vakantie hebben !


Ik begin met de kwasten, dit is denk ik wel een belangrijk onderdeel ik vind het moeilijk om zonder kwasten mijn Make-Up aan te brengen. Ik heb niet echt hele dure kwasten, deze goedkopere kwasten kan ik makkelijker vervangen omdat ze toch niet zo duur zijn.
Ik begin met mijn poederkwast van de Hema, hij is gewoon erg fijn en zacht brengt mijn poeder gewoon goed aan. Mijn foundation kwast van Kiko gebruik ik niet alleen voor foundation maar ook om mijn BB- Cream aan te brengen. Daarnaast gebruik ik ook nog een platte foundation kwast om concealer aan te brengen. De ogenschaduw kwasten komen van de Hema en van de Etos en spreken denk ik redelijk voor zich. Mijn moeder neemt de blush kwast mee die we dan alle twee kunnen gebruiken. De kabuki brush gebruik ik om alles nog even te matteren met poeder.



Laat ik dan ook maar gelijk beginnen met de poeder, ik neem twee poeders mee. Niet alleen omdat de ene beter dekt dan de andere ook omdat de ene bijna op is en ik dan altijd nog de andere heb voor het geval dat. Alle twee de poeders zijn van Essence, de linkse poeder heb ik al zo lang en zoals je ziet gebruik ik hem erg veel. De naam was zelfs al niet meer leesbaar helaas ! De andere is de pure skin compact powder.


Om na de poeder mijn gezicht nog wat extra kleur te geven op mijn wangen gebruik ik deze blush van MUA (Makeup Academy) in de kleur Shade 2, deze kocht ik bij de kruidvat !


Daarna krul ik mijn wimpers met deze wimper kruller van de etos, vaak gebruik ik twee verschillende mascara's. Op vakantie neem ik mijn Volume de Chanel mee en een Mascara van BE. Deze vind ik alle twee erg fijn en geven mijn wimpers meer volume.


BB-Cream of foundation draag ik op vakantie niet graag omdat ik toch altijd bang ben dat het in mijn huidtrekt. Maar aangezien mijn huid de laatste week erg onrustig is neem ik hem voor de zekerheid toch maar mee. Ook neem ik deze foundation stick mee die ik als concealer ga gebruiken.

Overdag draag ik op mijn lippen het liefste een balsum en daarom koos ik voor mij Babylips van Maybelline. En als ik in de avond iets meer kleur op mijn lippen wil draag ik deze chubby stick van Clinique. Het is kleur 15 Pudgy Peony,


Dit zijn de producten die ik meeneem op vakantie, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien !

xx







1 opmerking:

  1. Mijn vakantie toilettas, is bijna exact hetzelfde. Wat grappig!. Ik heb je genomineerd voor de Sunshineblogger Award, want ik vind je blog echt supertof. Voor meer informatie, neem even een kijkje op mijn blog. Liefs Ilona!

    BeantwoordenVerwijderen