zondag 17 februari 2013

1 broek 3 outfits !

Hee allemaal !
Teneerste wil ik sorry zeggen want ik ben door de drukte helemaal vergeten om gister en volgensmij ook eergister een artikel te posten !
Vandaag eindelijk weer een nieuw artikel !
En het is 1 broek 3 oufits !
 
 
Oufit 1:
Wit met roze gestreepte All Stars ( met korting 35 euro), groene broek (Bij blah blah 35 euro) , Wit shirt met studs/ glittertjes (Forever 21 prijs weet ik niet meer), Wit hempje (H&M 6euro), roze vestje (America today 29,95 euro) en als laatst mijn zelf gemaakte ketting !
 
Outfit 2:
wit met roze gestreepte All Stars ( met korting 35 euro), groene broek (Bij blah blah 35 euro) ,blauw met wit gestreept shirtje (lady sting prijs onbekend), denim gilet (H&M 19,95 euro)
 
 

Outfit 3 :
wit met roze gestreepte All Stars ( met korting 35 euro), groene broek (Bij blah blah 35 euro) ,grijs shirtje (Hilfinger denim prijs onbekend), denim gilet ( H&M 19.95 euro)
 
hihi ik hoop dat jullie het leuk vonden !
heb je nog tips oof een leuk idee voor een artikel laat het dan achter in een reactie !
 
xxxxx 

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je denim gilet heel erg gaaf! Zoiets zoek ik ook nog, en deze is echt perfect! Ik vind ze allemaal heel leuk gecombineerd, het is alleen jammer dat de kwaliteit van de foto's niet zo goed is. Misschien dat je Bloglovin of GFC kan aanmaken, want dan kan ik je gaan volgen!

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    Liefs,
    Lisa
    www.the-perfect-things.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry voor de kwaliteit, ik maak foto's met mijn mobiel en normal zijn die wel scherp alleen omdat het donker was werden ze niet zo als ze hadden moeten zijn !
      bedankt voor de tip van bloglovin aan de rechterkant op de start pagina staat een linkje !

      Verwijderen
  2. Je gilet is echt tof! Staat ook leuk met je broek. Vind de tweede outfit het leukste.
    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen