maandag 11 februari 2013

Unboxing pakketje van Jwlz

Heei allemaal.
Bij het abbonnement op de cosmo girl kreeg ik een cadeau kaart van de siraden site JWLZ terwaarde van €50.
Ik heb het pakketje binnen en ga aan jullie laten zien wat ik heb gekocht !
De spulletje zaten in een saaie witte envelop(het hartjes blaadje had ik erop geplakt vanwegen dat daar mijn adres staat) toen ik de envelop openmaakte zaten daar 4 zakjes en een brief in


Zakje 1 : In dit zakje zit een zilvere ketting met daar aan een hartje met de tekst forgot me not erop. Aan de ketting zit ook een roze hartje en een strikje. De ketting was €14,95






 
Zakje 2 : In zakje 2 zit een bij passend armbandje voor bij de ketting uit zakje 1. Aan het licht roze armbandje zit een roze strikje. En 2 knoopjes systeemvind ik erg handig ! Het armbandje was €7,95






Zakje 3 : En dan alweer zakje 3. Hierin zit ook een zilvere ketting met daaraan een soort naam label en een zilver houdertje met daarin een diamantje. Ook deze ketting was €14,95



Zakje 4 : En als laatst heb ik nog een armbandje. Het armbandje is rood met daaraan goud kleurige hartjes. Het armbandje is iets te groot maar hij is zo schattig dus daar bedenk ik wel wat op ! Ook dit armbandje was €7,95
Dit was alweer de unboxing van mijn bestelling bij JWLZ. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot snel !
xxxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten