dinsdag 12 februari 2013

My day routine

Heei allemaal.
Vandaag een artikel over wat voor make-up ik sochtends op doe !
Laten we maar snel beginnen.

Ik breng altijd als eerst mijn bb cream aan, dit doe ik met mijn hema foundation kwast en om het goed te verdelen gebruik ik ook nog een sponsje.
Als mijn bb cream goed zit begin ik aan mijn mascara, eerst krul ik mijn wimpers met een wiperkruller en doe erna een beetje gel mascara overheen. Dan bak ik mijn l'oreal paris mascara ( volume million lashes) daarna gebruik ik ook mijn estee lauder mascara ( sumptuous extreme ) voor de wimpers aan de onderkant en om het af te makeb gebruik ik vaak ook nog mijn NYE (big bold mascara) of bourjois (volume glamour ultra care mascara)
En als laatste finishing touch gebruik ik mijn catrice skin finish compact powder.
Dit is wat ik ongeveer iedere morgen aanbreng op mijn gezicht.
Ik  hoop dat jullie het leuk vonden !

xxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten