woensdag 13 februari 2013

De throwback tag

Hallo,
Vandaag een tag ! ik hoop dat jullie het leuk vinden !

In welk jaar ben je geboren ?
1998
Heb je nog kinder foto's ? zoja laat ze zien !
Ja  >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Welk tv programma keek je vaak toen je klein was ?
Pipi langkous, en eigenlijk gewoon alle programmas die je als kind keek
Welk beroep wilde je vroeger en is dat nog steeds zo ?
Juf, princes
Neeee
Met wat voor speelgoed speelde je ?
Barbies, playmobile en poppen
Wat is je raarste herrinnering van vroeger ?
Dat ik een keer van een stoel viel en dat ik toen een gat in mijn hoofd had.
Welke liedjes luisterde toen je klein was ?
Heel veel k3 en chipz
Als wat verkleede je je vroeger?
Princes
Vertel een grappig verhaal van vroeger!
Ik vond het vroeger altijd helemaal geweldig om van de lavendel in de tuin parfum te maken.
Vertel iets speciaal van vroeger
Mijn tekening stond in het sesamstraat blad !
Wat deed je dagelijks toen je klein was?
Spelen, slapen, eten en naar school
Wat was je engste herrinnering?
Hmm, dit is een lastige. Ik weet wel dat ik vroeger altijd enge dromen had en dat ik echt heel erg bang was voor onweer
Hoe is de wereld voor jouw veranderd ?
Het is allemaal veel zwaarder geworden en vooral al dat huiswerk na school is vervelend
Xxx

1 opmerking: