zondag 21 april 2013

Londen 2013

Heei allemaal,
Zoals jullie wel gemerkt hebben is eral een tijd geen nieuw artikel online gekomen, ik heb het erg druk en weinig inspiratie. Ik heb aankomende week stage en begin morgen met een dagje vrij ! Zondag vertrek ik dan eindelijk naar Londen. Na al het inpakken, sparen en natuurlijk allerlei leuke adresjes opgezocht te hebben gaat de reis echt beginnen. We vertrekken rond kwart voor 7 naar Londen en komen daar ook kwart voor 7 aan. Daarna gaan we gelijk naar het hotel, koffers dumpen en de stad in ;). We blijven er 5 dagen en gaan donderdag avond weer terug. Ik heb er echt super veel zin in. Ik hoop via mijn telefoon een beetje te kunnen bloggen en misschien wat leuke fotos uit Londen te plaatsen !

xxxx

Gaan jullie nog weg in de meivakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten