donderdag 11 april 2013

Opgemaakt maart #1

 Hee allemaal,
Vandaag een artikel over de producten die ik deze maand heb opgemaakt.
Het zijn er niet echt heel veel, maar wel een paar leuke dingetjes om te bespreken.
Wil je mijn opgemaakt producten zien ? lees dan verder !

Ik begin met het beauty gedeelte omdat dit maar 1 product is. Ik doe vaak een langere tijd met makeup, daardoor maak ik makeup minder snel op. Ik maakte de BB Cream van Garnier op in de kleur licht. Ik had deze BB Cream met mijn verjaardag gekregen en vannochtend het laatste beetje gebruikt. Omdat ik de laatste tijd weer meer last heb van onzuiverheden ga ik denk ik toch maar weer over op foundation.
Als tweede maakte ik een haarlak op, de haarlak is van schwarzkopf. Deze haarlak heb ik ook meteen weer opnieuw gekocht omdat ik hem erg fijn vind. Heb je prongeluk teveel haarlak in gespoten geen probleem want je kan het er zo weer uit borstelen.
Ook heb ik een deo van nivea opgemaakt, ik vond hem wel fijn maar ga hem niet opnieuw kopen.
Een van mijn favoriete producten is toch wel de Kruivat foam douche gel. Ik was altijd al gek op de Rituals variant maar die was toch redelijk prijzig en toen ik hoorde dat Kruitvat er ook een had heb ik hem meteen gekocht en ik vind hem heel fijn ! Hij is natuurlijk niet precies de zelfde als die van Rituals maar zeker een goede budget variant.
Ook heb ik deze hand gel gebruikt in de maand maart. Ik gebruik vaak handgel voor dat ik mij ga opmaken zodat er geen bacteriën meer aan mijn handen zitten, zo hoop ik meeeters en puistjes te voorkomen.
Nou dit waren dan alweer mijn opgemaakt producten voor de maand maart.
Wat zijn jouw favoriete producten van de maand maart ?


xxx
Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten