maandag 1 april 2013

Wishlist summer 2013

Heei allemaal,
Hebben jullie allemaal een beetje een leuk paas weekend gehad?
Ik wel ! maarja na het paas weekend begint ook weer school dus ik moet ookal gaan voorbereiden voor woensdag ;'(

Ik bedacht me ineens dat het misschien leuk was om mijn wish list aan jullie te laten zien, en dan na de zomer terug te kijken wat ik er wel en niet van heb gekocht !
Laten we maar snel beginnen.


  • Nieuwe Vans in een zomers kleurtje.
         Ik had al zwarte vans maar die zijn echt helemaal afgedragen en lelijk geworden en nu
         lijkt het mij wel leuk om nieuwe te hebben. Maar dan wel in een zomers kleurtje. Ik heb  
         al verschillen de gezien die ik wel leuk vond (zie de foto)
         welke vinden jullie het leukst ?


  •  Het tweede op mijn wish list is een cowboysbag, dit is een tas die de meeste mensen denk ik wel kennen. De tas is rond de 120 / 130 euro dus vrij duur om even zo te kopen. Ik zit ook erg te twijfelen omdat ik bang ben dat ie snel kapot zou gaan omdat ik hem ook voor school wil gaan gebruiken. Ik zou dan dit model en deze kleur willen.
  •  Dit is eigenlijk niet echt een beauty of fashion ithem maar wel iets wat ik heel graag wil. Sharpies ! Dit zijn een soort markers maar dan ik allerlei leuke vrolijke kleuren. Ik heb al overal gekeken ook online maar ik kan ze tot nu toe nergens vinden. Dus als je weet waar ik ze kan kopen. Let me know !!
                                                   
  • Omdat de zomer eraan komt en ik alleen donkere kleuren blush heb, wil ik voor de zomer een lichte of koraal kleur blush. Waarschijnlijk ga ik daar in Londen naar opzoek!


  • Ook wil ik heel graag een blending kwast, en dan zullen jullie wel denken waarom zet je die op je wish list als die ook bij de Hema te koop is. Ik wil toch een beetje beginnen met wat professionelere kwasten aan te gaan schaffen. En omdat deze over het algemeen wat duurder zijn moet ik daar even voor sparen. Maar misschien koop ik er wel 1 in Londen !

  • Iets waar ik heel erg van hou is van blousjes, een blousje staat al heel snel leuk in bijvoorbeeld een kort broekje of in een hoge lange broek. Laatst zag ik op instagram fotos voorbij komen van een zwart met wit gestreept blousje, toen zag ik hem later bij de veromoda hangen maar omdat ik aan het sparen ben voor londen heb ik me ingehouden en heb ik hem niet gekocht. Maar dit ga ik zeker nog wel doen !

  • Als laatste wil ik voor deze zomer een colbertje in een leuke zomerse kleur. Ik heb al een zwart colbert van de Vero Moda maar zwart is niet zo heel leuk in de zomer. Ik had al even rond gekeken en al een paar leuke colberts in zomerse kleuren gezien. Alleen vond ik bij heel veel het model niet leuk. Nog even door zoeken dan maar !



Nou dit is mijn wish list voor de zomer 2013 er zullen heus wel dingen bij komen of afgaan.
Maar dit is wat ik op dit moment echt heel graag wil !



xxxx



2 opmerkingen:

  1. Ik wil ook die cowboybag ! Echt mooie tas.

    http://lovesbeautyfashion.blogspot.nl/

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen