zaterdag 30 maart 2013

Wardrobe Tag

Heei Allemaal,
Vannochtend zat ik wat filmpjes te kijken op youtube en toen kwam ik ineens deze tag tegen. Aangezien ik Tags heel leuk vind, leek het mij leuk om deze tag de doen.
Ik vond de tag op Annefleur der youtube kanaal en omdat ze de tag met Sabrina heeft verzonnen heb ik haar Tag er ook bij gezet.
Hier de Wardrobe Tag van Sabrina : http://www.youtube.com/watch?v=8UgxbInZ5ls
 En de Wardrobe Tag van Annefleur : http://www.youtube.com/watch?v=rvTrrf9AAxo
Laat ik dan maar snel beginnen met de tag.
1. Welk kleding stuk draag je bijna nooit ?
Dat is dit zwarte tuniek met kersjes erop,
 

2.Wat is je favoriete jurkje ?
Ik heb niet echt heel veel jurkjes ik heb meer jumpsuites en tuniekjes en niet erg jurkjes. Ja mijn gala jurkje alleen die kwam niet goed over op de foto
3.Welk kleding stuk draag je echt te vaak ?
Mijn spijker gilet van de H & M. Dit vind ik echt een afmaker voor je outfits !
Iloveit
 

4.Wat is jou lieveling trui ?
Mijn grijze hollister trui, hij is zo lekker zacht en hij zit ook gewoon heel lekker.
 
 

5.Laat je shirt met de leukste print zien.
Dat is dit Shirtje van de By Fabrio. Het shirtje heeft een trial print en die print vind ik helemaal geweldig !
 
 
 
 
 
 
 

6.Laat je favoriete schoenen zien.
Mijn uggs zijn echt mijn all time favoriete schoenen, behalve in de zomer natuurlijk maar voor in de herfst / winter / voorjaar zijn ze ideaal. Lekker zacht en de bruine kleur pas bij bijna alles !
 

7.Welk kleding stuk doe je nooit meer aan, maar vind je zonde om weg te gooien
Dit colbert heb ik 1 keer aangehad met kerst, hij ziet er nog zo mooi uit maar de kleur is heel erg lastig te combineren. Maar ik ga hem denk ik toch maar weer een nieuwe kans geven !
8.Wat is de lelijkste of stomste broek die je hebt?
Die heb ik niet echt, als ik een broek stom of lelijk vindt dan gooi ik hem weg.

9.Laat je grappigste of leukste sokken zien.
Mijn Paul Frank sokken vind ik wel erg grappig omdat er het Paul Frank logo opstaat. Ik heb deze sokken in het wit en in het zwart
 
 
10. Pak een kledingstuk uit je kast die je als eerst ziet en laat het zien
Mijn roze blousje van de Primark viel me gelijk op, dit komt vooral door de kleur denk ik. Ik vind het vooral leuk om deze in mijn broek te stoppen zodat ie een beetje kan blousen

 
Dit was mijn Wardrobe Tag, Ik hoop dat jullie het leuk vonden !
Heb je nog iedeeën voor een volgend artikel laat het achter bij de comments
 
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten