zondag 3 maart 2013

I made a galaxy rokje

Hee allemaal.
Aanstaande zaterdag heb ik een feest en het thema is galaxy ! Super gaaf natuurlijk maar wat doe je aan ?
Een vriendin en ik hebben heel Rotterdam afgelopen om een galaxy legging te vinden maar nee hoor nergens
Toen we thuis waren zagen we bij een site een galaxy rokje staan dus eergister zijn wij aan de slag gegaan en hebben we ze gemaakt. De meeste mensen doen het met spuitbussen maar omdat wij het rokje maar 1 x gaan gebruiken hebben we het met verf gedaan en dit is het resultaat !
Ik vind zelf dat het rokje erg goed gelukt is,  ik moet er alleen nog een leuk shirtje vinden die erop kan ( heeft iemand een idee ?)
Maar die vind ik nog wel !
Hebben jullie een keer iets van kleding zelf gemaakt ? Zoja wat ?
xxx

3 opmerkingen:

  1. Goed gelukt! Heb zelf nog nooit eigenlijk kleding gemaakt eigenlijk, lijkt me wel leuk maar ben niet zo creatief..

    Ik volg je nu op bloglovin. Neem je ook een kijkje op mijn blog :)?

    Liefs, www.iamanightblogger.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Het ziet er heel leuk uit. Zelf maak ik nooit kleding eigenlijk, ondanks dat ik toch vaak leuk DIYs zie waarvan ik me dan voorneem dat ook te maken.

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hihi jaa, je ziet heel veel leuke DIY's ik moet er binnenkort ook maar een paar gaan maken :)


      xxx

      Verwijderen