woensdag 20 maart 2013

Shoplog Amsterdam !

Hee allemaal,
hier is die dan eindelijk mijn shoplog van de dingen die ik heb gekocht in Amsterdam ! Het is meer eigenlijk een haul geworden omdat na dat ik in de vakantie met mijn ouders naar Amsterdam was geweest met school nog een keer ging . En je kan natuurlijk niet naar Amsterdam zonder wat te kopen! Toen ik met mijn ouders naar  Amsterdam ging heb ik meer de speciale winkeltjes bezocht en met school meer de grote winkels, die je in heel veel plaatsen hebt. Als eerst kocht ik dit blauwe armbandje, op het armbandje staan zilvere sterretjes. Het is een leren armbandje en koste 14,95.
 Daarna gingen we naar by Fabrio, van deze winkel zitten er 4 of 5 in Amsterdam. Het zijn kleine boutiques met allemaal kleding maar ook tassen en siraden die of precies 29.95 zijn of onder de 29.95 !
Bij de eerste By Fabrio winkel kocht ik deze trui, op de trui staat in leuke zomerkleurtje de tribal / azteken print. deze trui was 20 euro wat ik niet erg duur vind voor een trui.





 Daarna ging ik naar het tweede filiaal van By fabrio daar kocht ik dit korte broekje met panter / luipaard / bloemen print. Ook staan er kante accentjes op. Het is een zijde broekje en hij is ook nog is high wasted. Dit broekje was 29.95.








Ook kocht in in dat filiaal een shirtje met tribal print. Op het shirtje zit ook een klein zakje met een ritsje dit vind ik een erg leuk detail ! Dit shirtje was maar 15 euro !





Toen ik gister met school naar Amsterdam ging kon ik het niet laten om nog even te gaan winkelen. Ondanks het tijd gebrek heb ik toch nog 1 leuk shirtje kunnen kopen, dit shirtje is een wit kante shirtje die ik waarschijnlijk ga dragen in combinatie met het korte broekje. Het shirtje was maar 9.95  bij de H & M!
 
 
 
Dit was mijn shoplog / Haul van Amsterdam.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden
xxxx
 
 

1 opmerking:

  1. Super leuke aankoopjes! Vooral die laatste top ziet er heel mooi uit! Tipje: misschien zou je de foto's iets groter kunnen maken :)

    XX Red Sonja

    BeantwoordenVerwijderen