zondag 3 maart 2013

Hello maart bye februari !

Haai allemaal,
Het is alweer maart, dus we zijn alweer een stukje dichterbij de zomer !!
Ik denk dat ik niet de enige ben die dit winterse weer wel een beetje zat is.
Het enige jammeren aan 3 maart is dat ik morgen weer naar school moet ;'( en ik hier heel weinig zin in heb.
Dit gaat waarschijnlijk betekenen dat er minder artikels online komen maar in de meivakantie komen er veel artikeltjes want ik ga naar LONDEN :)
Ook zullen er daarom minder shoplogs komen omdat ik ga sparen zodat ik in Londen lekker kan shoppen.
Ik zal jullie nu eerst nog even mijn top 3 favorieten van Februari laten zien!

1. Op een staat mijn pallet van de ici Paris (foto komt later)

2. Het 2de product wat ik erg fijn vind is mijn dagcreme van de kruitvat (1,80), ik kreeg van een vriendin de tip om deze dagcreme te testen. Ik ben erg tevreden en vind dat de creme mijn huid echt verzacht!

3. Op 3 staat mijn kiko nagellak, de kleur van de nagellak is een mintkleurtje. De nagellak was volgensmij rond de 2 euro of 2,50.

Dit was mijn top 3 favorieten van Februari !

xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten