zondag 17 maart 2013

Liebster award

Heei allemaal, ik ben door Melissa van liveasmelissa.blogspot.com  genomineerd voor liebster award. Met de liebster award leer je nieuwe blogs ontdekken. Eerst vertel je 11 random dingen over jezelf en daarna beantwoord je 11 vragen die door de persoon die je genomineerd heeft zijn bedacht. Dan verzin je zelf weer 11 vragen voor jouw 11 genomineerde personen.

•11 random thing about me
♡ Ik hou van hockeyen
♡ Ik laat soms mijn tas ergens staan en vergeet hem dan
♡ Ik ben helemaal fan van Hollywood heights
♡ Vroeger was mijn lievelings kleur blauw en nu roze
♡ Ik ben helemaal gek van DIY (do it yourself)
♡ Ik lust geen kaas
♡ Ik ben verslaafd aan nagellak kopen
♡ Ik hou uberhaut heel erg van shoppen
♡ Ik ben aan het sparen voor Londen
♡ Mijn hotel zit achter de primark 

• de 11 vragen van Melissa
1. Waarom ben je begonnen met bloggen? Volgensmij was het in de kerstvakantie dat ik mij verveelde en dat ik dacht laat ik maar gaan bloggen
2. Wat vind je zo leuk aan bloggen? Ik vind het erg leuk om bijvoorbeeld gekochte items met andere mensen die je waarschijnlijk niet kent te delen en dan ook te horen wat zij er van vinden. En hun dan ook dingen te leren die ze nog niet wisten of konden.
3. Wat is je favoriete snoep? Zowiso dik op 1 staan zure matten
4. Heb je huisdieren? Ja, Ik heb 1 kat Loena
5. Welke kleur is jou kamer? Blauw
6. Omschrijf jou karakter in 3 woorden. Behulpzaam, eerlijk en ik vertel geen dingen door
7. Wat vind je de leukste feestdag en waarom? Kerst, dan zijn wij altijd gezellig met de hele familie bij elkaar en dan met zijn alle elkaar cadeaus geven en dan daarna lekker eten
8. Wat zijn je favoriete apps? Instagram, Twitter, Whatsapp
9. Welke mobiel heb je? Galaxy s 2
10. Wat is je favoriete beautyproduct? Toch wel de dag creme van de Kruitvat
11. Wat heb je als laatste gekocht? Uhm goede vraag. Ik heb voor het laatst geshopt ik Amsterdam en daar heb ik een tribal trui en shirt gekocht en een kort zijde broekje.

• En dan nu mijn 11 vragen
1. Wat doe je op een normale zaterdag ?
2. Wat is je favoriete kledingstuk?
3. Zonder welk item kan jij echt niet ?
4.  Welk liedje heb je ingesteld staan als wekker ?
5. Wat is je favoriete luchtje ?
6. Als je aan mensen in je omgeving ging vragen noem is 3 speciale dingen aan .... wat zouden ze bij jouw dan zeggen ?
7. Wat is je gekste verzameling ?
8. Maak je wel is je eigen kleding ?
9. Welke studie wil je later gaan doen ?
10. Wat is jou it- bag ?
11. Wie is jouw celeb crush ?


Ik heb genomineerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten