donderdag 28 maart 2013

DIY galaxy letters

 Hee allemaal,
Vanaf vandaag heb ik 5 dagen weekend ! en dat betekend allemaal leuke dingen doen.
dus ik ben deze middag gelijk begonnen, ik zag bij beautylab dat ze galaxy letters maakte ikvond deze erg leuk alleen had niet het juiste matriaal in huis dus heb ik het gemaakt op mijn eigen manier gemaakt.
Ik begon met mijn naam op karton te schrijven, daarna heb ik de letter uit geknipt.
 
 
Daarna verfde ik de letters zwart dit is de ondergrond voor de letters.

 

toen begon ik een sponsje in de blauwe verf de dopen en die daarna over verschillende plekker op de letters te stempelen






Daarna ging ik met de paarse verf een beetje over het blauwen heen zodat het extra galaxy leek.
 
 
Aan het einde heb ik nog met een beetje witte verf en de achterkant van een saté priker kleine stipjes op de letters gemaakt zodat het effect mooier werd.
 
 
 
 
gaan jullie het ook proberen ?
 
 
xxx
Julia
 
 

 
 
 
 

2 opmerkingen: