zondag 24 maart 2013

Tag : I Love Spring ♡


 
Hee Allemaal,
 vandaag doe ik de I Love Spring tag, ik zag deze tag staan op  http://iheartbeautyfashion.blogspot.nl/2013/03/tag-i-love-spring.html en het leek mij erg leuk om deze ook te doen ! 

Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar? in de lente draag ik het liefst pastel kleurtjes maar ook lekkere felle zomerse kleuren, soms kan een mooie kleur nagellak je look net wat opleuken ! Ook vind ik het leuk om glitter nagellak op te doen het enige nadeel daarvan is dat je het er moeilijk afkrijgt. 



Hoe zie jij er op je paasbest uit? Ik vier ieder jaar Pasen met mijn familie, dit doen wij meestal met een brunch maar dit jaar besloten we het anders te doen. We gaan een soort high wine doen maar dan met het Thema pasen. Bij een high wine is het de bedoeling dat er allemaal hartige hapjes gemaakt worden en je daar dan wijn bij drinkt. ( Ik ben onder de 16 dus drink er waarschijnlijk gewoon cola of dubble fris bij ) Ik denk dat ik met Pasen een leuke lente outfit ga maken, Ik zal tegen die tijd wel een Easter outfit artikel schrijven.


Als je aan de lente denkt, waar word je dan écht vrolijk van? Dan denk ik eraan dat het alweer tijd is voor korte broekjes, hempjes, zonnebrillen en bikini's want eigenlijk het enige leuke aan de winter vind ik kerst, sinterklaas en mijn  verjaardag. 

Wat is jouw ultieme voorjaars parfum? dat is mijn Calvin klein luchtje het is Calvin klein one Shock. Deze kocht ik op het vliegveld in Italië en het is een special edition. 

Welke items in je kleding kast bewaar jij speciaal voor de lente? Dat is denk ik toch wel mijn denim blauwe play / jump suite van Moscow. Dit is lekker voor als je even een relax dagje hebt en niet veel zin hebt om helemaal moeilijk te gaan doen met allerlei outfits. En door de accenten ziet het er toch verzorgd uit.

Van welk nummer krijg je de lente in je bol? Het nummer Waiting for the night van Armin van Buuren en Fiora, dit nummer is ook de titelsong van de film verliefd op Ibiza en als ik aan die film denk krijg ik helemaal zin in de lente en in de zomer ! Klik hier voor het nummer

Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar? Ik hoop nog een zwart-wit gestreept hemdje / blouseje  te vinden en ook nog een hoop leuke zonnebrillen en shorts. en leuke kleuren nagellak

Welke smaak paaseitjes is jou favoriet? Wit, Dit is echt mijn all time favorite Chocolade smaak.

Dit was de I love spring tag ik hoop dat jullie het leuk vonden !


xxxx
Julia


Geen opmerkingen:

Een reactie posten