dinsdag 12 maart 2013

Outfit of today

Hello allemaal,
Vandaag oufit of todayy om jullie een kijkje te geven van wat ik draag als ik een gewone school dat heb.
Vandaag draag ik mijn bruine uggs, dit zijn echt mijn favo schoenen op een koude lange dag ! Ook draag ik mijn zwarte slangeprint broek van de veromoda, de meeste mensen zullen denken slange print nee maar het mooie aan deze broek vind ik is dat de print niet te opzichtig is en heel subtiel. Om de broek draag ik een bordeaux rood riempje van de primark, het riempje past mooi bij mijn bordeaux rode blousje van de veromoda. Over het bloesje draag ik mijn denim gilet van de h & m en een tijger print sjaal van de h & m. Als sieraden draag ik mij buddha to buddha ring en wat losse armbandjes.
Dit was mijn oufit of today ik hoop dat jullie het leuk vonden !
xxxx
 

2 opmerkingen: