vrijdag 26 april 2013

Mijn favoriete apps van deze maand !

Hee allemaal,
Vandaag een heel ander soort artikel als normaal, dit keer gaat het namelijk over apps!
Ik heb een Samsung Galaxy S2 waar ik heel blij mee ben. Natuurlijk gebruik ik ook veel apps, ook spelletjes vind ik leuk om te doen. Ik zet vandaag mijn favoriete op een rijtje !


De apps die ik het meeste gebruik zijn toch wel Whatsapp, Twitter , Facebook, Instagram en Snapchat ! Ik vind deze apps heel handig en leuk om te gebruiken. Lekker gekke foto's sturen via snapchat doe ik erg veel maar ook foto's posten op Instagram doe ik. Om in contact te blijven met iedereen gebruik ik whats app en Facebook. Dit zijn wel de apps die ik heel veel gebruik

Als het gaat om leuke afbeeldingen voor op mijn telefoon heb ik de app van We Heart It ! en om te kijken wat het styl advies is voor vandaag bekijk ik de What to Wear app. En om tussendoor snel even te bloggen heb ik de blogger app.

Ik heb niet veel spelletjes op mijn mobiel staan, meestal speel ik ze toch niet en dan kost het alleen maar batterij. Het enige spel wat ik speel is candy crush, maar hier ben ik dan wel lichtelijk verslaafd aan.

Nou dit waren mijn favoriete apps van deze maand !

Welke app is jouw favoriet ?


xxxxx
Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten