dinsdag 21 januari 2014

Mijn Favoriete iPhone apps #1



Sinds kort heb ik een iPhone, het leek mij dus leuk om met jullie mijn favoriete apps te laten zien.

Ik begin met de apps die iedereen denk ik wel dagelijks gebruikt : Snapchat, Whatsapp en Instagram. Facebook staat ook op mijn telefoon maar deze gebruik ik bijna nooit.


Naast deze apps vind ik We heart it een hele leuke app, je kunt hier leuke afbeeldingen vinden die je vervolgens kunt plaatsen op instagram of als achtergrond kunt instellen. Je kunt hier ook zoeken naar onderwerpen vervolgens geef de app dan alle afbeeldingen van dit thema weer
'we heart it is een gratis app en is verkrijgbaar in de appstore'

Deze afbeelding heb ik bijvoorbeeld gevonden in de app

Om mijn favoriete blogs te volgen gebruik ik de Bloglovin app, hierin kun je jouw favoriete blogs toevoegen. Je krijgt dan een soort verzameling van de blogs die jij volgt, ik vind deze app erg handig voor als ik even snel een kijkje wil nemen op de blogs van andere met deze app gaat dat altijd een stukje sneller.
'Bloglovin is ook een gratis app in de appstore'


Als ik een foto wil bewerken voor op instagram gebruik ik verschillende apps.
VSCOcam is een gratis app waarmee je supersnel je foto's bewerkt, je kunt leuke effecten over je foto heen gooien maar je kunt ook de helderheid en de licht inval aanpassen.
A beautiful mess gebruik ik ook vaak, deze app kost wel 0,89 cent maar ik vind hem het geld meer dan waard. De effecten die je in deze app hebt zijn net wat bijzonderder als bij andere foto bewerkings apps.

Het nieuwe jaar begint natuurlijk altijd met goede voornemens en ook ik heb ze. Ik ben van plan om te gaan hardlopen. Hiervoor gebruik de de app start to run, de app berekend de afstand die je loopt en zorgt voor coaching tijdens het lopen. Ik vind deze app echt een aanrader.
'Start to run is een gratis app in de app store'

Dit waren mijn favoriete iPhone apps van dit moment,

Wat is jouw favoriete iPhone / iPad / iPod app ?

xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten