zaterdag 18 januari 2014

Vervolg Wishlist #2 Autumn / Winter 2013

Heey allemaal,
Kunnen jullie het je nog herinneren in september schreef ik mijn wishlist voor de herfst en de winter en nu vind ik het alweer tijd om deze na te gaan bespreken.
Toen ik het artikel terug las vond ik het eigenlijk wel een beetje een korte wishlist, ook heb ik een item gehad dat op mijn wishlist stond voor de zomer van vorig jaar.
laten we snel beginnen,

Ik begon het artikel met dat ik een paar puma's wilde en ondertussen heb ik ze hoor!
Het grappige is dat ze heel anders zijn als de gene die ik aangaf in mijn wishlist.

Dat zijn ze dan mijn puma's, ik koos voor de bordeaux kleur omdat dit een kleur is die mij altijd wel aanspreekt.
Ik betaalde er 80 euro voor en ben er nog steeds erg blij mee.

Ook een rose horloge kan ik van mijn wishlist afhalen, deze kreeg ik voor kerst van mijn ouders.
Hij is van het merk IKKI,

Ook hier ben ik erg blij mee.

En dan kreeg ik ook nog iets dat op mijn wishlist voor de zomer stond maar dat ik toen niet heb gekocht.
Het is een cowboys bag in een bruine kleur, ik ben er erg blij mee en vind het een ontzettend fijne tas!

Hoe is het afgelopen met jullie wishlist?

xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten