zaterdag 18 januari 2014

Wat zou ik doen met €5000 ?

Hey allemaal,
Vandaag een artikel dat gaat over geld.
Wat zou ik doen als ik €5000 euro zou winnen / krijgen.
Ben je benieuwd wat ik met het geld zou doen, lees dan snel verder !

Als eerst zou ik een MACBOOK of een IMAC kopen.
Dit omdat ik van iedereen hoor dat dit hele fijne computers/laptops zijn, maar helaas zijn ze erg duur.

Als tweede zou ik mijn garderobe aanvullen met items waar je normaal toch even goed over nadenkt voordat je ze koopt.
Een mooie Micheal Kors tas <3_<3
Maar ook dingen zoals een Moscow jas, nog een paar Shabbies, een trui van Hollister of Abercrombie en een echt leren jasje!

Ook zou ik een pot maken en daarin geld stoppen voor een mooie reis. Het liefst zou ik naar Amerika willen en dan lekker shoppen in New York. Het lijkt mij zo'n geweldige stad.


Als je zo kijkt naar het lijstje dat ik heb gemaakt ben ik best wel materialistisch, ik ga voor allemaal duren spullen en denk bijvoorbeeld niet aan de kleine dingen  of aan een goed doel.
Maar soms moet je jezelf ook wat gunnen en lekker genieten.

Wat zou jij doen met €5000 euro ?


xxxx

1 opmerking:

  1. Van 5000 euro zou ik een mooie reis gaan maken, inderdaad naar Amerika ofzo, dat lijkt me echt heel tof :D

    liefs,
    Femke van unendful.nl

    BeantwoordenVerwijderen