zondag 19 januari 2014

Mijn Favoriete webshops #1

Heei Allemaal,
De laatste tijd shop ik steeds vaker online, omdat ik een paar leuke online shops heb gevonden wilde ik deze graag met jullie delen.
Dit is deel 1 en hierin vertel ik jullie over mijn favoriete Fashion webshops, later zal er ook nog een deel komen met mijn favoriete schoenen webshops.
Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over deze webshops als ik, veel lees plezier !

- Fashion 

   - ModeMusthaves
 Dit is een site die vol staat met de nieuwe musthaves, zowel kleding als accessoires.
 Het fijnste aan deze site vind ik dat als je met je muis over de items gaat dat je dan te zien krijgt hoe jehet item zou kunnen combineren. Ik vind de prijzen goed te doen en ze hebben voor iedere kleding stijl wel een leuk item. Tip: zoek je leuke kleding voor je boyfriend?
 ModeMusthaves heeft ook een jongens lijn geïntroduceerd.




     Loavies
 Loavies is een webshop die ik erg vindt lijken op ModeMusthaves.
 Loavies heeft het zelfde systeem als ModeMusthaves dat als je met je muis over een item gaat dat je dan ziet hoe je het zou kunnen combineren. Ook Loavies vind ik een erg fijne webshop.


    - H & M
Natuurlijk hoort H&M ook bij mij favoriete webshops, ik bestel vaak broeken online omdat je dan de lengte maten kan selecteren en aangezien ik erg lange benen heb en de meeste H&M broeken te kort zijn is dit erg handig

Natuurlijk bestel ik ook bij sites zoals Forever 21Zalando en nog veel meer webshops.
Maar ik denk dat deze over het algemeen wel bij jullie bekend zijn.

Wat is jouw favoriete webshop?

xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten