maandag 27 januari 2014

Wenkbrauwen

Een onderdeel van je gezicht dat meteen opvalt zijn denk ik wel de wenkbrauwen, maar wat zijn nou de perfecte wenkbrauwen ?
Ten eerste moet je goed onthouden dat wenkbrauwen zusjes zijn en geen tweeling, ze zullen dus nooit helemaal gelijk zijn.
Bij mij zit bijvoorbeeld mijn rechter wenkbrauw hoger dan mijn linker.
Bij iedereen is dit anders, er zijn namelijk heel veel verschillende soorten wenkbrauwen, hieronder zie je er een aantal beschreven.

De vorm van je wenkbrauw kun je zelf bepalen door een bepaalde hoeveelheid haartjes weg te halen, zelf vind ik het erg lastig om een goede vorm in mijn wenkbrauwen te krijgen. Ik ben snel bang dat ik teveel weg haal. Let bij het epileren goed op dat het binnenste deel van je wenkbrauw op gelijke hoogte staat aan je neusvleugel, dit kun je makkelijk bekijken door een potloodje tegen het begin van je wenkbrauw te leggen en hem dan door te laten lopen tot aan je neusvleugel.


Om je wenkbrauwen er perfect uit te laten zien kun je verschillende producten gebruiken.  Om je wenkbrauw in model te kammen kun je een oude mascara borstel gebruiken ( spoel hem wel heel goed uit !)
maar ook bestaan er speciale wenkbrauwborsteltjes. Als je lichte wenkbrauwen van jezelf hebt zou je ze bij kunnen tekenen met een wenkbrauw potlood zorg wel dat je de goede kleur hebt zodat je wenkbrauwen niet te donker worden. Als je wilt zorgen dat je wenkbrauwen de hele dag mooi in model blijven zitten zou je ze nog in kunnen smeren met speciale wenkbrauwgel. 


Persoonlijk vind ik dat Lauren Conrad super mooie wenkbrauwen heeft ! 
Ze zijn bij haar niet te dik en ook niet te dun, ik zou willen dat mijn  wenkbrauwen er zo uit zagen.



xxx

1 opmerking:

  1. Ik vind het altijd wel fijn als vrouwen verzorgde wenkbrauwen hebben, haha. En ik vind Cara Delevingne echt mooie wenkbrauwen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen