dinsdag 28 januari 2014

Love the style : Lauren Conrad

Ik ben een heel erg groot fan van Lauren Conrad, bekend uit de serie The Hills en nu ook vanwege haar boeken lijn en blog

Maar wat ik het leukste vind aan Lauren is haar style, het is een manier waarop ik mezelf ook het liefst zou kleden. Maar helaas ik woon in het koude Nederland waar je niet elke dag in rokjes, jurkjes en shortjes over straat kunt.
Toch gebruik ik haar style vaak als inspiratie

Deze look vind ik bijvoorbeeld erg leuk, ik ben sowieso erg gek op streepjes. Je zou in dit geval het bloemetjes shortje kunnen vervangen door een blauwe skinny jeans, hierdoor kun je de outfit ook gewoon op een winterdag aan.

Dit is bijvoorbeeld een look die helemaal past bij de trends van dit voorjaar / deze zomer. Door de licht roze rok te combineren met een spijkerblouse is dit een stoere maar toch ook weer meisjesachtige outfit. Zelf zou ik het niet zo snel dragen maar ik vind het erg super leuk uitzien.


Super mooi hoe Lauren de hakken op verschillende manieren combineert. De ene keer casual met een skinny jeans en een mooie blouse. De andere keer weer meer classic met een shortje en een witte blouse. 
Ook vind ik het jurkje met het zwarte glitter vest een hele leuke outfit. Ze droeg dit op de rode loper en persoonlijk vind ik het er mooi subtiel uitzien. 
Wil je meer zien van de style van Lauren, dan zou ik sowieso even op haar blog kijken. Ik vind ook de boeken een echt aanrader !

Wat is jouw favoriete outfit ?


xx

2 opmerkingen:

  1. Die eerste look vind ik echt geweldig, ik ben ook dol op streepjes!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lauren Conrad is inderdaad een grote inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen