vrijdag 7 februari 2014

Sportoutfits inspiration

Een nieuw jaar begint altijd met een hoop goede voornemens, we kennen ze allemaal wel.
Meer sporten, staat bij iedereen wel erg hoog op het lijstje.
Ook mijn goede voornemen voor 2014 was meer sporten, maar om te sporten heb je wel een goede sportoutfit nodig. Niet alleen maakt leuke sportkleding het sporten leuker, het maakt het ook vaak makkelijker. Als jij goede hardloopschoenen hebt loop je veel fijner als dat je op je gympen loopt.
In dit artikel laat ik mijn favoriete sportoutfits zien.



Als ik ga kijken naar hardloopschoenen vind ik die van Nike altijd wel erg leuk.
Ze zijn lekker vrolijk en zien er vooral ook gewoon leuk uit.



Nu het nog wat kouder is vind ik het altijd lekker om in een trui en in een joggingsbroek hard te lopen. Als je in mijn kast gaat kijken vind je allerlei verschillen de truien en vesten. Ik vind altijd wel dat mijn vest of trui moet matchen bij mijn jogginsbroek. Dat ik bijvoorbeeld niet een zwarte jogginsbroek bij een blauwe trui aan heb.


Ik vind deze match van broek en trui erg mooi, Het zwart van de broek komt terug in het logo.

 
Het is ook belangrijk dat je voor, na en tijdens het sporten goed drinkt en vooral veel water. Het is belangrijk dat je 2 Liter water drinkt op een dag.
Als je het nou s'zomers te warm vindt om een shirt te dragen tijdens het sporten, dan kun je er ook voor kiezen om een soort croptop / sport bh te dragen.
 
 
Ik vind het ook altijd erg fijn om tijdens het hardlopen muziek te luisteren of een Running app te gebruiken. Met een Running app loop je bepaalde loop schema's, je begint rustig aan en je gaat steeds langere afstanden. Ik gebruik hiervoor Start to Run, deze app kun je gewoon in de app store downloaden.
 
Alle foto's die ik heb gebruikt in dit artikel heb ik gevonden op We heart it
 
 
xxxxx
 

4 opmerkingen:

  1. Fijne inspiratie! En inderdaad tijdens het hardlopen vind ik muziek ook altijd erg fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Best moeilijk om de juiste outfit te kiezen voor te sporten. Maar dankzij jou heb ik een look gevonden! Bedankt!
    Liefs,
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een goede outfit zorgt ook direct dat je sneller gaat sporten, vind ik. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé wat leuk! Die Nike trui heb ik! Mooie inspiratie ;)

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen