maandag 17 februari 2014

Wishlist #3 lente/ zomer

Vorig jaar deed ik het ook een wishlist opstellen met alles wat ik wilde gaan kopen voor dat seizoen en dan uiteindelijk terugkijken wat ik ervan wel en wat ik ervan niet heb gekocht. Daarom stel ik vandaag mijn wishlist voor de lente/zomer 2014 op.
Ik merkte aan het opstellen van het lijstje dat ik deze keer veel makkelijker dingen kon bedenken dan met de wishlist voor de herst/winter. Ik vind de lente en zomer altijd leukere seizoen, ik hou van de zon.
Als eerste op mijn lijstje staan witte Allstars. Op We heart it zie ik veel outfits met daaronder witte Allstars, ze zijn ook makkelijk te combineren en prima schoenen voor de lente/ zomer gecombineerd met een skinny jeans of met een shortje.

Daarmee kom ik gelijk bij mijn tweede item van mijn wishlist, een skinny jeans. Al heel lang ben ik opzoek naar een skinny jeans, die echt goed skinny is en lang. Maar helaas tot nu toe nog niet gevonden.
 In een hele hoop catalogussen zie ik blauw met wit gestreepte shirtjes staan, hiermee worden dan de leukste combinaties gemaakt. Ook deze wil ik hebben voor de zomer.

Een accessoire waar ik vorig jaar ook al naar opzoek was, een Rayban zonnebril. Ik denk dat ik mezelf er maar is in ga verdiepen. Welk model ik wil en of het überhaupt wel leuk staat. Een dure aankoop maar ik denk zeker dat het 't waard is.
 Na het artikel over statement kettingen ging ik is in mijn eigen kettingen stash kijken opzoek naar een statement ketting. Ik kwam er achter dat er maar één in mijn stash hangt, tijd om dit aan te passen !
In mijn Wishlist van de webshop Modemusthaves kon je zien dat ik verschillende rokjes wilde, op mijn wishlist voor de zomer staat daarom het rokje met de aztek print.

Ook ben ik opzoek naar een jurkje dat ik zowel overdag kan dragen als s'avonds. Dit hoeft niet perse een little black dress te zijn. Maar iets in die richting lijkt mij wel leuk !


Wat staat erop jouw wishlist voor de lente en zomer?

xxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten