donderdag 20 februari 2014

Stijl iconen: Olcay Gulsen

Mijn inspiratie voor het samenstellen van een outfit haal ik uit verschillende dingen, ik kijk in tijdschriften op het internet en ik haal mijn inspiratie uit stijl iconen. Laatst had ik het al over Lauren Conrad, maar ook Olcay Gulsen haar stijl vind ik er leuk !
Olcay Gulsen zou je ookwel kunnen kennen als het hoofd van Supertrash, doordat zij veel bezig is met fashion heeft ze zelf ook een erg leuke stijl. 


Op deze foto draagt Olcay een zwart shortje met daarop een blouse met palmbomen. Op haar hoofd een heel leuk hoedje wat een speels effect heeft en in haar hand draagt ze een zwarte clutch. 

Ook Olcay der haar vind ik erg mooi, de kleur en manier waarop het valt. Ik zou willen dat ik zulk haar had.


Wie is jullie stijl icoon ?

xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten