maandag 17 februari 2014

TAG | Bloggers life

Ik zat tussen het leren van mijn toetsen door eens wat blogs te bekijken en kwam terecht op beaming beauty op haar blog zag ik een hele leuke tag staan en het leek mij leek om deze ook te doen. De tag gaat vooral over mijn blog.

Hoe lang blog je al?
Als je gaat kijken naar hoelang mijn blog al bestaat dan is dat denk al rond de 2 jaar. 
Ik blog in periodes, dit kun je merken aan dat er de ene maand meer artikelen opstaan als de andere maand. Dit komt doordat ik er soms geen tijd voor heb door bijvoorbeeld school of omdat ik geen inspiratie heb.
Wat vindt je het leukste aan bloggen?
Dat wat jij leuk vind om over te schrijven kan delen met de buitenwereld. 
Wat vindt je het minst leuk aan bloggen?
Ik denk toch wel het bijhouden, ik ben echt heel slecht in plannen. En als je blogt is dit denk wel belangrijk. 
Hoeveel reacties krijg je gemiddeld per artikel?
Niet zoveel, helaas :'(
Wat voor camera gebruik je?
Een compact camera van Canon en de camera van mijn Iphone 4 en een spiegelreflex van Samsung

Welk product vind je het leukst om te fotograferen?
Palletten met veel kleurtjes zodat het een heel mooi effect geeft.
Welk product vind je het minst leuk om te fotograferen?
Nagellak, dit denk ik toch ook wel omdat het in een potje zit, je kunt niet echt spelen met de manier waarop je het op de foto wilt zetten.
Heb je je lay-out zelf gemaakt en ben je er blij mee?
De lay-out heb ik zelf gemaakt, de header niet.
Ik ben niet echt blij met de lay-out en ben van plan om het volgende week te gaan veranderen.
Heb je visitekaartjes? Zo ja, heb je ze zelf gemaakt?
Nee, misschien word het daar nu wel tijd voor.

Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?
Ik denk een stuk of 3
Naar hoeveel events ben je geweest?
Nog naar geen één, eens moet de eerste keer zijn !
Hoeveel artikelen staan er online?
62 Artikelen
Hoeveel filmpjes heb je al gemaakt?
Geen, Ik wil eerst regelmaat krijgen in het posten van artikelen voordat ik filmpjes ga maken.


xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten