zondag 9 februari 2014

Items die je in je kledingkast moet hebben hangen ! #1

Sommige items moet iedereen gewoon in zijn kast hebben hangen, de basic waarmee je elke outfit een oppepper kunt geven.
Een zwarte blouse 
Dit is een basic item dat heel handig is om in je kast te hebben hangen.
Zo als de meeste mensen wel weten slankt zwart af, een blouse vind ik persoonlijk ook gelijk een nette touch geven aan een outfit.

Een witte blouse
Deze zou je zowel s'winters als zomers kunnen dragen omdat de kleur niet echt heel zwaar is.
Persoonlijk ben ik helemaal fan van witte blousejes en heb ik er ook wel ene hele hoop

Een mooi en lekker zittende skinny jeans
Dit is een musthave waar ik zelf ook nog naar opzoek ben. Bij mij zijn broeken vaak net iets tekort en dan vooral de broeken van de h&m. Ik hoorde van veel mensen dat je op de site de broeken soms wel in lengtemaat 34 kon bestellen, dus ik ging met goede moed naar de site. Maar helaas ze hebben lengtemaat 34 pas vanaf maat 28 en aangezien dit voor mij te groot is moet ik dus nog even verder zoeken. Dus als jullie tips hebben ik hoor het graag !
 
 
Witte zwarte en huidskleurige hempjes
Dit is een musthave voor elk meisje, hempjes kun je ergens onderdragen zodat je niet meteen je bh ziet doorschijnen. Ze zijn soms lekker als pyjama shirtje, maar je kunt ze ook heel makkelijk combineren met wat opvallendere items.

Basic vestjes
Een basic vestje kun je makkelijk over elk kleding stuk aan. Zowel bij een jurkje als bij een simpel shirt. Je stopt ze makkelijk in je tas en kunt ze dan makkelijk overal mee naar toe nemen. Meestal koop ik deze vestjes bij de America today of bij de Hema, hier zijn ze super fijn en verkleuren niet snel in de was

Dit vind ik een aantal items die je in je kast moet hebben hangen.
Voor iedereen kan dit natuurlijk anders zijn en het is belangrijk om vooral te dragen wat je zelf leuk vind.
Create your own style


xxx

2 opmerkingen:

  1. Leuke blog! Ik heb deze dingen inderdaad ook allemaal in mijn kast hangen..
    Echte musthaves!

    Xxx


    www.wildwishlist.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze dingen, behalve het zwarte blouse, heb ik in mijn kast te hangen en ik heb altijd wel iets om aan te trekken :)

    BeantwoordenVerwijderen