zaterdag 22 februari 2014

Mijn Favoriete winkels in Amsterdam

Als ik ergens van hou is het naar grote steden gaan, hier voel ik mij dan helemaal thuis. Ik wil het liefst ook in Amsterdam gaan studeren ! Maar ook ga ik hier graag heen om te shoppen, ondertussen ben ik er al een aantal keer geweest en heb ik de leuke winkels weten te vinden (ook de wat minder bekende) En natuurlijk deel ik deze met jullie.

By Fabrio
By Fabrio is een winkeltje waar alles 29,95 is, zowel Tassen als kledingstukken. De collectie van By Fabrio is iedere week anders, je kunt op Facebook zien wat er op het moment in de collectie zit.
Adres: O.a. Leidsestraat, 9 straatjes.


Abercrombie And Fitch
Deze winkel zal bij de meeste van jullie wel bekend zijn, de Abercrombie And Ftich. Een winkel waar je gewoon heen moet als je in Amsterdam bent.
Adres: Leidsestraat

Brandy Melville
Een winkel die bij de meeste van jullie denk ik ook wel bekend is. Hier hebben ze leuke kleding met een beetje een Amerikaans tintje !
Adres: Leidsestraat

Urban Outfitters
Een winkel die je wel zou kunnen kennen van Engelse bloggers, Maar sinds kort ook in Amsterdam. Een winkel met van alles en nog wat, Kleding geurkaarsen en muziek. Zeker leuk om als je in Amsterdam bent langs te gaan.
Adres: Kalverstraat

Waar shoppen jullie graag ?

xxxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten